søndag 2. februar 2014

Utfordring #9 og vinnere utfordring #8

Da er det på tide med en ny utfordring her hos oss!

Før vi går videre med utfordringen skal vi trekke en vinner fra forrige utfordring: 
Vinneren av utfordring #8 ble trukket av RANDOM.org og får disse nye Storyteller produktene:

(Regnbueblomster)

Vinneren ble nr: 



Send meg din adresse, så kommer pakken i posten!
(storyteller@scraproom.no eller PM meg på FB- Eva Gro Røsok)
Du kan også ta et av disse merkene til bloggen din hvis du vil:





-----------------------------------------


I tillegg har DT plukket ut 3 bidrag som de syns utmerket seg. Her kommer topp 3 i kronologisk rekkefølge:
Gratulerer så mye til dere alle! Kjempeflotte bidrag!!



Dere kan ta et av disse merkene til bloggen deres hvis dere vil:





Gratulerer så mye til dere alle!!

-----------------------------------------


Her kommer det litt inspirasjon fra vårt DT til vår nye utfordring, 
Tema: Blader / Leaves
(- husk å ha med minst 1 produkt fra Storyteller)

Jeg har laget dette kortet med papirer fra Authentique . Stemplet er fra Nellie Snellen, og det har jeg malt med distress.
Blonder, blingswirl, charms og blomster fra Storyteller. Bladpuncher fra NS.
Crackle Paint.

Jeg kan ikke huske sist jeg laget et kort uten motiv av noe slag - kanskje har jeg aldri gjort det…
Papiret er fra Laura Ashley.
Bladene er stanset ut med Spellbinders-dies.
Tekststempel og perler er fra Storyteller.


Eva Gro
Jeg har brukt:
Ark fra Autentique; Glistening collection,
Punch: X-Cut, og nellie Snellen bladpunscher
Tekststempel, Blomster, perler, minisløyfe og charms fra Storyteller


Lena

Jeg har laget et Valentin tag med utgangspunkt i pyntepapir fra Graphic - sweet sentiments.
Motiv, tekst og utklippene er fra samme ark i blokka som er 8x8.

Materialer:
Tag, rose, blonder, perler, blader, charms og hjerte-perle fra Storyteller.
Hjerteserviett fra Nelli Snellen. Nederst har jeg brukt punch fra X-cut.

Connie



Jeg har laget et rosettkort med dette nydelige papiret fra FAB Scraps
På rosetten har jeg brukt punch fra Tonic, dies fra Nellie Snellen.
Sommerfuglen, sløyfe, stempel, bling, og blomster er fra Storyteller. 
Blad punchen er fra Nellie Snellen. 


Tekststempel fra Storyteller.
Hjerter fra Storyteller
Blomster og blader fra Storyteller
Motivet er malt med distress ink refil





4 kommentarer:

  1. Tusen takk, kjempekoselig å bli trukket ut som vinner av utfordring # 8 :) Flott premie:) Gratulerer til Sissel, Vibeke og Synnøve som ble topp 3 :)
    Klem Henriette

    SvarSlett
  2. Litt usikker på om bidraget mitt blir godkjendt. Må produket frå Storyteller vera på framsida av kortet, eller kan det vera inni kortet også? Ingen sure miner dersom bidraget mitt blir sletta :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Bidraget ditt er godkjent Guri:-)
      Klem

      Slett

Takk for at du legger igjen en hilsen!/
Thank you for leaving a comment.